بانک سوالات و مقالات اینترنتی

۱۷ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی کامیپوتر



اکثر آزمون های استخدامی کشور دارای سوالاتی در زمینه دروس دانش کامپیوتر و فناوری اطلاعات می باشند. تیم مدیریتی بانک سوال بسته نمونه سوال دانش کامپیوتر  و فناوری اطلاعات ، شامل 120 و 275 نمونه سوال با پاسخنامه را تقدیم شما عزیزان می نماید. شما همینک می توانید بسته 120 سوالی را به صورت رایگان دریافت نمایید.امیدواریم ما رابا نظرات سازنده خود در این مهم یاری فرمایید

برای خرید با قیمت 1000تومان روی آیکون زیر کلیک کنید
رمز :www.bank-soal.blog.ir




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی استخدام سازمان تامین اجتماعی


سایت بانک سوال مجموعه نمونه سوالات استخدامی و جزوه آشنایی با سازمان تامین اجتماعی را  رایگان تقدیم شما عزیزان می نماید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیریت سایت

آرشیو کامل امتحانات نهایی جبر و احتمال سال سوم دبیرستان




در این مجموعه ، تمامی امتحانات نهایی درس جبر و احتمال سال سوم دبیرستان رشته ریاضی به صورت یکجا در یک فایل و نیز به صورت جداگانه ، جهت دانلود شما قرار گرفته است و جز بهترین منابع برای امتحانات نهایی دانش آموزان می باشد . این آرشیو  ، شامل تمامی سوالات و پاسخ های تشریحی امتحانات نهایی و هماهنگ کشوری برگزار شده در خرداد و شهریور و دی ماه سال های 87 تا 94 می باشد .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مدیریت سایت

دانلود رایگان سوالات استخدامی شهرداری -کارشناس اداری



سوالات تخصصی آزمون های استخدامی شهرداری-کارشناس اداری را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده ایم. امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد.  برای دریافت فایل به صورت رایگان به توضیحات بیش تر مراجعه کنید
این در حالی است که سوالات موجود دقیقا همان سوالاتی است که در دوره های قبلی استخدامی شهرداری، از داوطلبان پرسیده شده است و با مطالعه آن ها می توانید گام مهمی در جهت موفقیت در این آزمون استخدامی بردارید. این بسته شامل :
سوالات مدیریت و برنامه ریزی اموزشی،تکنولوژی اموزشی ،امار،سنجش و ارزشیابی و...
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مدیریت سایت

سوالات رایج در مصاحبه استخدامی


توضیحات : بیشتر سوالاتی که در مصاحبه ها پرسیده می شوند، به اطلاعات عمومی و روز مربوط می شوند و منبع مشخصی ندارند.ما برای شما مجموعه ای از اطلاعات مختلف را جمع آوری کرده ایم که برای قبولی در مصاحبه ها و گزینش ها به شما کمک می کند.آنچه که پس از دانلود  دریافت می کنید: اطلاعات مورد نیاز برای مصاحبه ها و گزینش به صورت  سوال و جواب، شامل موضوعات زیر گردآوری شده:
-    مسایل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و جغرافیایی روز ایران و جهان
-    مسایل دینی، عقیدتی و تاریخی 
-    نکات مهم از وصیت نامه امام خمینی(ره)
-    آشنایی با سازمانها و تشکیلات سازمانی کشور
-    اطلاعاتی درباره سازمان های بین المللی
-    و کلیه مواردی که ممکن است در مصاحبه ها مطرح شود

با مطالعه این فایل پی دی اف، گام بزرگی به سوی استخدام نزدیک می شوید و می توانید به راحتی از پس گزینش ها و مصاحبه های استخدامی بر بیایید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مدیریت سایت